2012. december 16., vasárnap

Év értékelés

Pénteken és szombaton egy hangulatos, és nagyon hasznos évértékelő összejövetelünk volt Siófokon, egy kellemes **** szállodában. 
Az első nap a szórakozásról szólt. Volt benne Balaton megtekintés (fürdés nélkül), séta a belvárosban és felmentünk a Víztorony tetejére. Biztos sokan nem voltak azóta, hogy idén tavasszal átadták a felújított Víztornyot. Érdemes felmenni. Nagyon kulturált, szép a kilátás és érdekessége, hogy a fenti, presszó résznél, úgy csinálták meg, hogy az ablak melletti kb. 2 m körbeforog. Kb. 7 perc alatt tesz meg 1 kört. Érdekes és különleges.  
A séta után volt a fotózás. Csináltunk jó néhány képet, egyrészt az új web oldalon a munkatársakról is lesz közeli kép, másrészt 2013-as katalógusba is akarok csoportképet tenni. (Tényleg, mellékelek ide egy csoportképet). Nem tudom melyik csoportkép kerül majd a katalógusba, de ilyen beállítású.

A "kis" csapat

















A fotózás után borkóstolón vettünk részt. Nem mondom, hogy fantasztikus volt, mert a borász nem válogatott elég különleges borokat és csupán 4 bor volt bemutatva, kóstoltatva. Ezt követően egy nagyon színvonalas élőzenés diaporámás műsor volt. Mindenkinek nagyon tettszett a kb. 45 perces produkció. 
A vacsorát követően volt a fotópályázat szavazása. 53 képet választottunk be a "döntőbe". Ezt először 15-re majd 6-ra majd 3-ra csökkentettük több fordulós szavazás során. A háromból szintén szavazással választottuk ki a legjobbat, majd a 2. és 3. helyezettet. Kisorsoltuk a véleménynyilvánító lap 3 nyertesét is. Ezt szokás szerint, játék követett. Ezt mindig én szoktam lebonyolítani. A két fiam kitalálta, hogy Ildi is és én is most játsszunk, majd ők összeállítják és levezetik a versenyt. Volt benne vak térkép felismerés, zene felismerés, PROKO katalógus ismeret, ki vagyok én játék és sok egyéb. Ildi is az én csapatomba volt. Dobogósok lettünk 1 ponttal lemaradva a 2. helyezettől. (Ha nem mondják el senkinek, akkor elárulom 4 csapat volt). Ezt követően én lefeküdtem, a fiatalok még karaokéztak és zenét hallgattak.
Másnap volt az évértékelés. Minden iroda ill. minden csoport (referatúra, könyvelés...) beszámolt róla, hogy ők hogy látták az évet a saját szemszögükből, milyennek értékelik és mit várnak a jövő évtől és hogy látják a fejlődési lehetőségeket. Eddig ilyen nem volt, de sokkal jobb lett mint gondoltam. Mindegyik iroda ill. csoport nagyon jól összeszedte gondolatait, látványos ppt-k voltak és sok hasznos tapasztalat hangzott el a kollégák részéről. Biztos, hogy profitálni fogunk ebből.
Ezt követően számokkal, grafikonokkal én értékeltem ki a cég évét, összehasonlítva az irodák teljesítményeit, és az idei adatokat az elmúlt évek eredményeivel. Természetesen ez cégen belüli dolog, de annyit elárulhatok, hogy a cég évének 95%-os feldolgozásánál ez eredmény kb. a tavalyival megegyező. A saját utak forgalom kicsit csökkent, de nagyon szép évet zárt Makó és Budapest az ügynökölt utak, szállás lekötések és a repülőjegyek tekintetében ezért a végeredmény várhatóan eléri a tavalyit.
A nap utolsó programjában Bence fiam tartott egy több mint fél órás tájékoztatót a tervezett web oldal, kör-email, katalógus változásokról. Ezek tervezetek, de kíváncsiak a fiuk a kollégák véleményére a hogyan továbbot  illetően. Sok vélemény hangzott el. Természetesen mind nem megvalósítható, de gondolatfelvetés szempontjából mind nagyon hasznos volt. Fél 5-ig tartott a megbeszélés reggel fél 9-től 1 kávé és 1 ebédszünettel.Nem mondom, hogy frissen indultunk haza, de az biztos, hogy nagyon nagyon hasznos és fontos 2 napot töltöttünk el Siófokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése