2013. február 2., szombat

Prospektus

Elkészült és postára adtuk a katalógust annak, aki kért. Ha valaki hétfőig nem kapja meg, akkor kérem hívja irodánkat vagy írjon az info@prokotravel.hu  e-mail címre és jelezze, hogy szeretne kérni PROKO prospektust.
Mi a véleményük az új dizájnról és a megújult címlapról, hátoldalról? A kritikákra is kíváncsi vagyok, nem csak a dicséretre. 
A kollégák folyamatosan fejlesztik bővítik a web oldalt. Remélem észrevehetőek a változások.
Több internetező jelezte, hogy szétesik www.prokotravel.hu oldal nála. Nekik azt javaslom, ha kinyitják az 1. oldalt, ott találnak több ajánlatot. Lépjenek be bármelyik útba, mintha jelentkezni szeretnének és ott a foglalás tétel (lila betűs Kalkuláció bekezdésnél) találnak egy táblázatot. Ott a  táblázat felett van egy 2 soros szöveg melyben jelzik hogy IDE kattintva le tudnak tölteni egy új böngészőt. Erre kell kattintani és modernizálhatják a böngészőjüket. Ezt nyugodtan csinálják meg, biztos, hogy nem visznek be vírust a gépükbe. Ezt azért kell megcsinálni, mert a modern programok csak bizonyos fejlettségű gépek, böngészők esetén működnek. Ha valakinek így sem menne, akkor javaslom telepítse le a google chrome böngészőt és abban tökéletesen fog működni. Letöltése egyszerű. A keresőbe üsse be google chrome és onnan letöltheti. Természetesen a letöltés után nem a régi böngészőre kell kattintani, ha keresik a web oldalunkat, hanem abba, amelyik jel a chrome ra utal. 
Akkor jó a helyzet ha a foglalás címszó alatt megjelenik egy sárga négyzet "árkalkuláció" felirattal. Erre kattintva (nyugodtan ez még nem jelent foglalást) látják az úthoz tartozó tételeket. Ezt szépen kitöltve, majd a következő oldalon az utas adatokkal folytatva lehet egy utat megrendelni. Amíg nem küldik el, addig ez nem jelent foglalást. Nyugodtan nézzék meg a működési módot.
Ha valami nem egyértelmű, kérem írjanak e-mailt a szegedi irodába, vagy keressék telefonon munkatársaimat. 
További probléma lehet, hogy a képernyőre nem fér be a web oldal, hanem csúszkával kell mozogni.balra - jobbra. Ez a saját számítógépük képernyő beállítási funkciónál orvosolható probléma. Ehhez lehet, hogy unoka vagy egyéb ismerős segítsége is szükségeltetik. Itt úgy tűnik mintha én nagy király lennék ebben a dologban. Nehogy azt higgyék. A képernyő beállításhoz lehet, hogy én is kérnék "telefonos segítséget" a fiaimtól. 
Ami még hasznos lehet: A front oldalon látni egy dátumos narancssárga csúszkát. Ez arra szolgál, hogy ha valaki bizonyos időpontban keres utat (pl. kötött, hogy mikor mehet szabadságra), akkor beállíthatja, hogy mely időpontok közötti utakat mutassa az alatta lévő felsorolás.
Következő lépések között fog szerepelni, hogy lesz minden buszos úthoz buszháló (ülésrend rajz) és ott látni fognak szabad helyeket és ebből fognak tudni majd választani. Nem tudom, hogy ez a funkció idén üzemelni fog-e de folyamatosan dolgoznak ezen is a fiúk. Kicsit lassú a program. Ezen is munkálkodnak a szakemberek. Pici türelmet.
Tudom, hogy vannak még teendők a web oldallal, de szerintem szépen kezd alakulni.
 Befejezésül még egy kérdés: Feltűnt valakinek hogy változott a logó? Kíváncsi vagyok véleményükre ezzel kapcsolatban is.
Ja és jó böngészést a katalógusban és a web oldalon is.

5 megjegyzés:

  1. Tisztelt Igazgató Úr!
    Számomra nagyon zavaró, hogy a főoldalon semmilyen utalás nincs az on-line foglalási lehetőségre. Legalább annyi, hogy a konkrét útnál lehet foglalni...
    Mióta a helyet lefoglaltam, mindennap kerestem, de nem nyitottam meg mindíg az út oldalát... csak remélni merem, hogy megvan még a helyünk, mert nem tudom, mióta van lehetőség az on-line foglalásra...
    Úgy látom azonban, hiába is nyitottam volna meg, a legújabb explorernél (a programjuk is ezt mondja) se látszik az árkalkuláció gomb, csak a körvonala... (nem is jól számol, és az utitárs adatait se lehet megadni)
    Jó böngésző a Chrome, de azért az explorert még többen használják, talán nem kellene elhanyagolni...

    Ezen kívül nagyon tetszik az új weboldal, kellemes a szemnek, letisztult a formája. Általánosságban is azt tudom mondani, hogy nagyon jó lett az új arculat és a logo is. Megkaptam a prospektust is, nagyon szép, de mintha kevesebb lenne benne az utasfotó, legalábbis a frissek (névvel ellátottak)...
    Egy törzsutas

    VálaszTörlés
  2. Van utalás a főoldalon, ha megnézi egy nagy 2-es utal az on-line kedvezményre.
    Tudjuk az explorer problémát. Próbáljuk orvosolni - megmondom az igazat egyelőre kevés sikerrel - ezért is javaslom és javasoltam a Chromot, amíg nem lesz megnyugtató megoldás az explorer-re.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nagyon jó a honlap, szépek a színek, összhangban van a prosival, ami gyönyörű, igényes, én is megkaptam és köszönöm:)(Bekerült egy fotóm,aminek nagyon örülök, bár sajnos rosszul írták a nevem, de annyi baj legyen.:)Egyelőre még szokatlan a weboldal, célirányosan kerestem egy utat és nehezebben találtam rá mint eddig, jó volt a havi lebontás a régi főoldalon és nem látom a mosolygó arcot, ami jelzi hogy van-e még hely és jelzi ha már csak 10 vagy annál kevesebb a szabad hely. Ennyi a megjegyzésem, amúgy rendben van a honlap. :)

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, rosszul fogalmaztam... arra gondoltam, hogy arra nincs utalás, hogy hogyan lehet on-line foglalni. A korábbi képernyőn külön rész volt rá. Most az út leírásánál van elrejtve, még az Információknál, ahol az on-line foglalás van feltüntetve, ott sincs róla információ.
    Én a blogbejegyzése alapján megtaláltam, működik, megkaptam a visszaigazolást is :)
    Viszont egy "explorer-használó idegen" , aki még a blogot sem olvassa...
    Ha megengedi, egy pár észrevételem, javaslatom lenne még:
    - az utas adatoknál jó lenne, ha lenne valamilyen jelölés, hogy mik azok az adatok, amit kötelező kitölteni
    - az útitárs esetén miért kötelező megadni e-mail-címet?
    - az ellenőrzés fülre kattintva csak a fizetési mód és a megjegyzés jön fel. Szerintem célszerűbb lenne ezeket az előző lapra tenni és itt a beírt, megjelölt adatodat lehetne felsorolni, hogy valóban egy helyen lássuk, ellenőrizni tudjuk a megrendelésünk adatait.

    VálaszTörlés
  5. 1. Elnézést a név elírásért. A web oldal biztos egyre jobb lesz. Jelenleg minden útra van hely, ezért nem lényeges még most a mosolygó arc. Ahogy telnek az utak, biztos meg fog jelenni vmilyen jelzés, amely utalni fog arra, hogy van-e még hely az adott úton.
    2. On-line foglalásra már egy videót is feltettünk az oldalra. Ez a fő oldalon fent a lila mezőben "web oldal segédlet" video alatt található meg.
    A kollégáknak továbbítottam 3 javaslatát. Idézem röviden a válaszukat: 3-0 azaz Három null, melyben azt jelezték, hogy mindenben maximálisan igaza van és nem tudnak jogos ellenérvet felhozni javaslatára. Biztos ezek alapján lesz módosítás a web oldalon. Köszönöm a segítségét.
    Szívesen veszek bárki mástól is ötletet javaslatot, hiszen közös érdek egy jó weboldal létrehozása.

    VálaszTörlés