2013. január 24., csütörtök

Prosi

Tegnap kinyomtattuk a katalógust. Ott voltam végig a nyomtatás alatt. Szerintem elég szép lett, de ahogy mondani szokták nem az a fontos, hogy nekem tetszik, hanem az a lényeges, hogy Önöknek pozítív véleménye legyen az új stílusú katalógusról.
Tényleg örülnék, ha őszintén elmondanák a véleményüket. Akár pozítív akár negatív. Abból tanulunk.
Jövő héten érkezik az első adag ami már össze lesz tűzve és méretre lesz vágva. Aki kért annak borítékolunk be és szerintem a jövő hét közepén postázzuk. Ha valaki febr. 04-ig nem kapna katalógust és kért, attól azt kérném, hogy ezt jelezze a szegedi iroda felé.
Mint látható a web oldalunk is megújul (megújult). Azért mondom inkább jelen időben, mert most is dolgoznak rajta a fiuk. Napról-napra kerülnek fel újdonságok és rövidesen a foglalási lehetőségek (1 -3 nap múlva) az interneten keresztül is beindulhatnak.
Még vannak bizonyos problémák, de azon dolgozik a team, hogy ezek minél előbb megszűnjenek. Kérek egy kis türelmet Önöktől. Tudják minden új dolognak be kell állnia.

Egy érdekesség. Február végi Costa -Rica csoportunk (lásd téli katalógus vagy web oldalunk) indulni fog.
Én fogom vinni idegenvezetőként. Ez azért lehet érdekes, mert természetesen onnan is írok beszámolót.
Jaj még annyi ehhez, hogy ha nem változik a repülőjegy ár, akkor még tudunk felvenni rá utast. Szóval ha valaki SOS meggondolja magát akkor február 27-től (ez az új és JÓ időpont) eljöhet velünk Costa - Ricára. Az ár nem változott a katalógusban jelzetthez képest, ellenben az útlevélnek 6 hónapig érvényesnek kell lenni majd még ESTA-t (USA-ba beutaztatási engedély) is kell kérni (Ott történik az átszállás és ha valaki az USA légterébe lép annak kell engedély erre). Ha valaki gondolkodik a dolgon a szegedi irodában (akár telefonon keresztül is) minden információt megkaphat.
Costa - Rica
















Visszatérve a nyári katalógusra, a partner irodáknak is rövidesen visszük ill. küldjük a katalógusokat. Jövő hét elején már K-Magyarországon terítünk. Remélem mindenki időben hozzá fog tudni jutni az új kiadványunkhoz.

14 megjegyzés:

  1. Mikor lehet letölteni a prospektust? Most még csak a tél-tavaszit tudtam letölteni.

    VálaszTörlés
  2. Igen, ez engem is érdekelne, én is keresem az új prosi letöltését :)

    VálaszTörlés
  3. Bocsi,de nekem jobban tetszett a régi honlap.
    Sokkal egyértelműbb és áttekinthetőbb volt.
    Csatlakozom az előttem szólókhoz:Én is csak a téli, tavaszi prosit tudtam letölteni.

    Igazgató úr azt írta, hogy már lehet jelentkezni az utakra.
    Annak a módját sem találom.
    Az is jobb volt a régi honlapon. Korábban lehetett látni,hány szabad hely van,az nekem nagyon fontos volt.
    Remélem,idővel megoldódnak a kzedeti nehézségek(vagy én szokom meg az új honlapot)

    VálaszTörlés
  4. Bocsánat, nekem meg a fakultatív programok feltüntetése hiányzik. Útfoglalásnál ez lényeges. Tudom, hogy idáig is sok munka fekszik az elkészítésébe, hisz még javában január van. Gondolom majd felkerül az online foglalás lehetősége is.

    Mi a régi honlaphoz vagyunk szokva, majd ezt is megtanuljuk. Törzsutas

    VálaszTörlés
  5. A katalógus a mai napon felkerült a honlapra, a nyitó oldalon letölthető, ha a képre kattintanak.

    Minden kezdet nehéz, és az új honlapon még valóban nem üzemel minden funkció, de folyamatosan dolgozunk rajta, kis türelmüket kérem.

    Bízunk benne, hogy az idő alakulásával megszokják és megszeretik az új elrendezést is.

    Proko Travel munkatárs

    VálaszTörlés
  6. Nekem tetszik a megújúlt honlap, áttekinthető, kellemes pasztellszinek, letisztult a stílusa.
    Annyit változtatnék, hogy egy kicsit keskenyebbre venném a sávokat, hogy ne kelljen oldalra huzogatni a csúszkát.
    A leglényegesebb dolgok már fent vannak (a prgram és az alapár),bár az egyágyas felár és a vacsora lehetősége/esetleges költsége is eléggé meghatározó, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan minden funkci múködni fog.

    VálaszTörlés
  7. Bocsánat, előbb nézegettem az oldalt, utána írtam, és közben nem vettem észre a prospektust! Szép lett, és már minden információ megvan... :)

    VálaszTörlés
  8. Amint latom a boriton nem jelenik meg a globusz.
    Sebaj..., igy is tetszik.
    A katalogusban szereplo fotok egyre szebbek. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon bejön az új honlap, hírlevél és a prosi is :) :) Gratulálok!
    Törzsutas

    VálaszTörlés
  10. Kedves Igazgató Úr!

    Kb. mikor lesz elérhető az on-line foglalás? A múlt hét közepén mostanra ígérték...
    A helyünk már megvan a buszon, az én lelkiismeretem tisztább lenne, ha már a foglalás is ott lenne...

    VálaszTörlés
  11. Igazgató Úr.

    Most kaptam kézhez a prospektust......gyönyörú, igényes......köszönjük.

    egy borsodi törzsutas, természetesen idén is megyünk Önökkel

    VálaszTörlés
  12. Szintén dícsérő szavakat szeretnék mondani a prospektussal kapcsolatban:szép színek, informatív tartalom - IGÉNYES!

    ...de hova tűnt a pingvin? Nem mintha hiányolnék egy olyan madarat, amihez földrajzi elhelyezkedésünkből adódóan semmi közünk nincs, de akkora nagy volt körülötte a felhajtás.

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm mindannyiunk nevében a dicsérő szavakat. A kritikának is örülök, mert az serkent bennünket a jobb munkára.
    Pingvin? Új csapat csinálja a dizájnt és a prosit és ők most nem javasolták a pingvin használatát. Nem mondunk le teljesen róla, de most ez lett a döntés.

    VálaszTörlés
  14. Jó döntés volt! Továbbra is hallgasson az új csapatra.

    VálaszTörlés