2013. október 22., kedd

Megjelent a tél-tavasz katalógusunk

Madeira után elég hosszan elhallgattam egyrészt pótoltam a lemaradásomat a cégnél, másrészt volt több határidős munkám.
Elkészült a tél- tavasz katalógusunk, melyben adventi ajánlatok mellett egy erdélyi szilveszter is szerepel.
Ezt követi a tavaszi körutas ajánlatok sora. Két időpontra fókuszáltunk. Egyrészt a május 1-nél lévő hosszú hétvégére, másrészt a június 9-én lévő Pünkösdre. Május 1 – 4. közt és Pünkösdkor több 4 napos utat terveztünk. Lesz megújított bécsi programunk, Vaskapus kirándulás, ezenkívül a nagyon népszerű prágai és krakkói utak és nem utolsó sorban a barokk kastélyok, és a szlovén társas út is szerepel ajánlatunkban.
A májusi hosszú hétvége köré 4 db 7 napos utat is ajánlunk. Erdély, olasz gyöngyszemek, Párizs és a legnépszerűbb tavaszi út, a Tulipánvirágzáskor Hollandiában programok szerepel ezek között az ajánlatok közt.
Az egzotikus körutakat is bővítettük. A tavasszal sikeresen lebonyolított Costa Rica utat kiegészítettük New York megtekintésével. Mexikói utunk a bevált program szerint lett ismét meghirdetve. Teljesen megújítottuk a kubai programot. Ebben segítségemre volt Anikó idegenvezetőnk, aki kiválóan ismeri Kubát, mert a férje is odavaló és sok időt töltenek ezen a szép karibi szigeten. Teljesen újdonság az Ecuador, Galapagos-szigetek program. A „Keresztül Dél-Amerikán” és a „Mesés Indokína” utunk is változatlan. Ez a két út most ősszel is indul. Jövő hétfőn az indokínai és november elején a Peru-Brazília körutunk. Ez utóbbi körutat az új katalógus ajánlata szerint meg lehet hosszabbítani egy patagóniai gleccser túrával.
Hosszú, de alapos az indonéz körutunk, mely e hatalmas ország legfőbb látványosságait, szigeteit keresi fel. Az izraeli ajánlatot az MSE Tours állította össze. Kérésükre megjelentettük katalógusunkban is. Ez a téli ajánlatok közül az egyetlen, amely nem a mi irodánk terméke.
Az utolsó 8 oldalon egy újdonságot jelentettünk meg. A szervezett egyéni körutazásokat (az angol rövidítése: F.I.T.). A lényeg, hogy olyan nyelvet (elsődlegesen angolt) beszélő utasoknak készítettünk programot, akik szeretik egyedül összeállítani kirándulásaikat. Mi összeállítottunk 14 ajánlatot (a web oldalunkon folyamatosan növeljük ezek számát), mely ad egy alapot azoknak, akik önállóan, de mégis szervezetten akarnak utazni egzotikus országokba.
Sokan egyedül, a szállást önállóan lekötve kocsival vagy repülővel nekiindulnak Európa egy-egy szegletének megtekintésére, de ezek is elbizonytalanodnak, ha egy dél-amerikai vagy DK ázsiai túrát kellene egyedül megszervezniük. Nekik akarunk segíteni ezzel az FIT ajánlattal.
A lényeg, hogy a programok bárhogy változtathatóak, bővíthetőek. Az indulási időpontot a megrendelő igényei szerint alakíthatjuk és a túrák már 2 fő esetén is indulnak. Kell ennél jobb kondíció? Ha szeret egyedül utazni és vágyik egzotikus országokba, na és beszél valamilyen szinten angolul, akkor tekintsék meg ajánlatainkat.

Befejezésül, ha valaki még nem jutott hozzá tél-tavasz katalógusunkhoz, akkor kérje ezt megszokott irodájában, vagy írjon e-mailt a szegedi irodába : info@prokotravel.hu címre és azonnal postázzuk kiadványunkat.

1. A kubai úttal kapcsolatos kérdésem: Anikó lesz az út idegenvezetője is?