2013. augusztus 4., vasárnap

Augusztus 5.

Holnap én is indulok egy csoporttal mint előző blogomban jeleztem Hollandiába. 
Gondolkodtam rajta, hogy viszem a laptopot magammal és beszámolok az útról, de végül úgy döntöttem, hogy nem viszem magammal. Miért? Azért, mert annyira zsúfolt a program, hogy mindig 7 - 8 óra körül érünk a szállásra. Akkor még szobaosztás, vacsora ...
A blog megírása, pláne, ha teszek bele képet általában 1 - 1,5 óra. Ha ezt rendesen megírom megszerkesztem az ennyi időt vesz igénybe. Erre pedig nincs annyi időm, mert azért mindig időben le szeretnék feküdni, mert másnap egész nap teljesíteni kell. Az utasok elvárják - jogosan - a maximális teljesítést. Ha az ember nem fitt akkor az a teljesítményén is meglátszik. 
A múlt héten jöttek haza azok az utak, amelyről az előző blogomban beszámoltam. Volt benne 4 új idegenvezető. Nem mondom, hogy mindegyik elérte már a PROKO-s színvonalat. Volt aki nagyon jól, volt aki közepesen és volt aki gyengébben teljesített. Hogy kapnak-e még a későbbiekben is utat vagy nem, azt a későbbiekben döntöm el. A standard idegenvezetői garnitúra mint mindig, most is kiválóan teljesített. Növelni kell ezt a fix kiváló csapatot, de nem egyszerű. Most is azért vettem be 4 újat. Hozzá kell tennem, hogy ez a 4 csak nálunk új. Más irodának vezettek (vezetnek). Lehet, hogy nálunk magas az igényszint, de nem mindegyik nyújtott olyan szintet amit elvárok és a törzsutasok is elvár.
5-én is 7 busz indul. Van ebben normandiai, római, bajor, svájci, holland, albán, toscán. 
Mint mindig és - gondolom - minden idegenvezetőben, bennem is van egy kis drukk az indulás előtt, pedig 18 éves korom óta különböző intenzitással, de végzem ezt az idegenvezetői munkát. Hiába ismerem jól a területet, de ez olyan mint ahogy a színészek is mondják. Drukk adrenalin szint emelkedése nélkül nincs előadás.
Szóval jövő hét után mesélek milyen volt a holland utam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése