2011. szeptember 15., csütörtök

Elnézést, de tegnap nem volt a szobában internet és olyan húzós volt a napom, hogy nem tudtam írni.
Tegnap hajnal 4 órakor már vártam a csoportom tagjait a reptéren. 26 fő jött.
Repültünk Barcelonába, várt a transzfer bennünket és mentünk Lloret de Marba.

 Az ígéretünk  *** szálloda volt, de a csoport **** elhelyezést kapott ugyanazon az áron. Ilyenkor van az, hogy előny, ha nem kötjük le előre a szálloda nevet, mert a partner szólt, hogy "figyelj ide, ugyanazon az áron tudok adni **** szállodát cseréljek-e?" Naná, hogy azt mondtam igen. Ez nem azt jelenti, hogy ez evidens, hogy magasabb kategóriájú szállást kap minden csoportunk, de van ilyen is.
Megérkezés után még délelőtt tartottam egy eligazítást az utasoknak majd számomra a legfontosabb dolog következet: találkoztam Bence fiammal, aki több mint 2 hónapja kint dolgozik Lloret de Marban egy szállodában egy helyi utazási iroda közvetítésével. Ez egy egyetemi gyakorlat keretében valósult meg.Ezt követően találkoztam a partnerrel és elmentünk ebédelni. Közben leegyeztettük az idei évet és beszéltünk a jövő évről. Lehet, hogy csinálunk egy új típusú utat, de ez még nagyon esetleges.
Délután felkerestem Bence fiam szállodáját, ahol tegnap töltötte utolsó munkanapját. Megnéztem, szép ***** szálloda. Este a csoport ment La Siesta programra.
Ma reggel indultunk Madridba. Hosszú az út. Több mint 600 km. Útközben megálltunk Zaragozában. Városnézést tartottunk.

Nem véletlenül használom a többes számot. Bence velem van. Ő még indulása előtt tett sikeres idegenvezetői vizsgát. Ez volt az első útja, mely során idegenvezetőként is tevékenykedik. Én viszem a fő dolgokat, de ő is beszélt ma napközben 2 x kb. 1 órát. Főként saját tapasztalatait meséli el, mivel tavaly 5  hónapot Valenciában volt az egyetemen és előtte 1 hónapig a végig sétálta az El Camino 800 km-ét Észak-Spanyolországban. Kifejezetten jól, összefüggően "ő-ő-ő-zés" nélkül beszélt.
Nagyon jó időnk volt Zaragozában. Megtekintettük a Pilar katedrálist és a La Seo katedrálist,

mely a világörökség listáján is szerepel. Kb. 1,5 órát töltöttünk a városban. Folytattuk utunkat Madridba.
Majdnem 9 óra volt mikor megérkeztünk. Utána vacsora. Most közeledik az éjfél is holnap városnézést tartok Madridban, majd megtekintjük az El Escoriált és az Elesettek völgyét. Szóval "húzós" napom (napunk) lesz. Bence biztos holnap is kap feladatot. Neki is frissnek kell lennie, szóval tusolás és fekvés, mert az utas tökéletes szolgáltatást kér és az várja is el. Nem okozhatunk nekik csalódást. Holnap biztos írok megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése