2011. november 19., szombat

Játék

Rég játszottunk. A játék: Jelenleg kint van a csoportunk Dél-Amerikában. Tételezzük fel, hogy valaki ezeket a képeket fényképezte az úton és hazaérkezés után nem tudja, hogy milyen sorrendben látta ezeket a látnivalókat. Segítségül lehet hívni a a PROKO TRAVEL katalógust vagy a www.prokotravel.hu oldalt.
Feladat: Tegyük neki sorrendbe, hogy milyen sorrendben látta szegény feledékeny utasunk a képeket az úton. (Elég csak a képek betűit sorba rakni.a helyes válaszhoz)  A kiegészítő kérdése az utasunknak: "Lehetséges-e, hogy valamelyik 2 képet 1 napon fényképeztem?"
Egyébként volt már olyan nem is egyszer olyan, hogy bejöttek az irodába, hogy "Gyula segítsen nekem; hol fényképeztem én ezt? Különösen épületek (templomok) belsejének fényképezésekor fordul ilyen elő.
A

B

C

D

E

F

Jó játékot mindenkinek!


4 megjegyzés:

  1. Jó kis játék... igazi utazós :)))

    Szerintem a sorrend: C-A-E-F-B-D. Ez utóbbi kettő készülhet egy napon, mert mindkettő Rio de Janeiro.

    VálaszTörlés
  2. Az F-es a legszebb.
    F mint fantasztikus.

    VálaszTörlés
  3. Az E pedig=egyedülálló. Nincs még egy ilyen a világon, de még hasonló sem, bár vannak, akiknek csalódást okozott - ők nem tudom mit vártak. Nekem fantasztikus élmény volt 1 hónapja..., már a megközelítése sem egyszerű még Cuzcoból sem, hát még itthonról.

    VálaszTörlés