2012. április 16., hétfő

Megjegyzések


Olyan sok hozzászólás jött a hétvégi bejegyzésemre, hogy külön blogbejegyzést szentelek a válaszokra.
A legfontosabb; nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan elmondták véleményüket, javaslatukat.
A többieket is bíztatom, hogy bármikor osszák meg velem (velünk) véleményüket.
Haladjunk sorban (a hozzászólások, melyekre válaszolok, az előző blog aljánál olvashatóak):
1. Köszönöm a cég nevében a dicsérő szavakat, de mindig találkozok olyan problémával, hogy érdeklődők azt mondják, hogy még nem is hallottunk a cégről. Bizonyára láttak már a TV-ben Coca Cola vagy Mc Donald’d hirdetést, pedig egyik esetében sem lehet azt mondani, hogy szükséges megismertetni a cég nevét a vásárlókkal. Szóval a jól aktualizált hirdetés nagyon hasznos lehet, csak meg kell találni az ár hasznosság megfelelő arányát.
2. Mit jelent a kedvezményesen? 100 Ft már kedvezmény vagy a 100.000,- Ft a kedvezmény? Félre a tréfával. Ha ilyen felajánlást tennék, akkor vagy felelőtlen volnék, vagy a többiekkel szemben lennék unfair. Nemcsak a törvény írja elő, de szerintem is az a jó, ha egységes, átlátható a kedvezmények rendszere, nem pedig ad hoc alapon össze-vissza változtatjuk.
3. Köszönöm az építő jellegű kritikát. Maximálisan igaza van Imre! Holnap szerintem fent lesz már a prágai út videoajánlása, szövegileg már kész további 6 út, amikhez képeket kell hozzátennünk. Szóval lassan, de haladunk. Tavaly minden web oldalas munka Krisztán kollegámra hárult és egyszerűen nem bírta. Idén már ketten csinálják megosztva ezt a fajta munkát. Bízom benne, hogy hatékonyabbak leszünk.
A hirdetési (ingyenes) újságokban én személy szerint nem hiszek. Őszintén, ahogy teszik be a levélszekrényünkbe, úgy dobom a kukába ezeket az anyagokat. (Mentségemre legyen mondva, nálunk van szelektív hulladékszállítás).
4. Ugyan azt tudom mondani, mint Imrének. Sajnos el kell ismerni a negatív kritika jogosságát is, anélkül, hogy az ember állandóan kifogást keresne. Tudják mit szoktam mondani: az eredményjelző tábla mit mutat az a fontos (magyarul a végeredmény), a kifogás senkit nem érdekel. Jogosan!!
5. Nyugdíjas klub. Kiváló javaslat. Fel fogjuk használni az ötletet. Ha valakinek van ilyen jellegű elérhetőség a tarsolyában, klubok címe esetleg konkrét személy nevével (klubvezető), akkor kérem küldje el a közvetlen e-mailemre : director@prokotravel.hu.
Nem rossz ötlet a metro hirdetés utánanézek a költségeinek és lehetőségeinek.
Igen az ingyenes transzfer komolyabb propagálása nagyon fontos.
6. Az „ingyenes” hirdető újság természetesen a hirdetők részéről nem ingyenes, mert különben miből tartanák fenn a kiadványt. Az ilyen kiadványokkal kapcsolatos véleményemet már leírtam a 3. pontnál. Hozzá kell tennem, hogy természetesen én is kipróbáltam ezeket. Több formában is. Pl. úgy, hogy ha kivágja a hirdetést, akkor  x% kedvezményt kap stb. Az eredmény szinte 0.
7. Őszintén megvallva, nem gondoltam, hogy ennyire fontosnak érzik a fotókat. SOS ráállunk erre és a hozzánk beküldött utasfotókat rövid időn belül feltesszük az adott úthoz.
Még egyszer köszönöm a sok hozzászólást és biztatom a többieket is bátra mondják el véleményüket. 

9 megjegyzés:

  1. Az emberek többsége úgy keres utazási lehetőséget, hogy a neten beírja ..pl. autóbuszos utak Párizs...aztán választ. Én most nem találtam sem ausztriai, sem párizsi utat ily módon a proko traveltől. Ha már ismerik Önöket, akkor már célzottan megy a keresés. Ha valamit elbénáztam a keresésnél, bocsánat.....
    Először meg kell, hogy találják az irodát, aztán maradnak is.......egy törzsutas

    VálaszTörlés
  2. Az én véleményem az, hogy külön utat is lehetne indítani csak nyugdíjasoknak, olyat ami fizikailag nem megterhelő, akkor ők is jobban érzik magukat, és nem hátráltatják az átlagos erőnlétű utasokat. Persze megtiltani nem lehet nekik hogy együtt utazzanak a többi emberrel, nekik is jár a kikapcsolódás, de az megoldás lehet.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy felvetésem megértésre talált.
    A toszkánai anyag 10 óra alatt 51 megtekintéssel ugye nem rossz eredmény. Emmer Zsuzsa orgánuma, szépen artikulált beszéde akár rádió/tv bemondói kvalitásokat mutat, szerintem bátran alkalmazzák más videóanyagoknál is narrátorként.
    üdvözlettel
    Dévényi Imre

    VálaszTörlés
  4. A valtozatossag gyonyorkodtet, ezert en kivancsi vagyok a tobbi idegenvezeto beszedstilusara, eloadasmodjara is.

    VálaszTörlés
  5. Geron-Travel a jövő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is inkább a fiatalabb korosztály felé kellene nyitni,a reklámokkal őket megtalálni.
      Az a nyugdijas korosztály akinek van rá pénze és egészsége ugyis utazik.
      A szervezett utakon igy is elég magas már az átlagéletkor, ha beindul a nyugdijas klub reklámhadjárat jöhet a névváltoztatás is:"Protko travel"...

      Törlés
  6. "Az emberek többsége úgy keres utazási lehetőséget, hogy a neten beírja ..pl. autóbuszos utak Párizs...aztán választ."
    ...hát ez elég baj, a tudatos fogyasztó nem így választ.

    VálaszTörlés
  7. 1. Jogos én is kipróbáltam. Annyi mentség, hogy a "korutazas.hu" web oldal is a mienk. Az is valamennyire mentség, hogy mindenkinek az a célja, hogy itt minél előbbre kerüljön.Szóval megy a harc.
    2.Ezért tettem bele idén a "cipős" nehézségmutatót. Remélem ez is segít a megfelelő nehézségű út kiválasztáshoz. Láttam én 80 év felettit akit bármely 50-sel ki mertem volna állítani túrázási versenyre.Ezzel azt akarom mondani a kor nem minden.
    3. Szerintem úgy a hiteles, hogy az adott út idegenvezetője mesél az útról. Sajnos Zsuzsi nem vállal több utat. Higgye el én sajnálom legjobban.
    4. Szerintem is.
    5.????????
    6.A fiatalok többségét inkább a tengerpart a napozás bulizás, éjszakázás érdekli. (Tisztelet a kivételnek). A mi korosztályunk korábban fekszik, kevesebbet iszik, unatkozik a tengerparton.Mi már többre vágyunk. Remélem a fiatalok hamar "beleöregszenek" a kulturális körutazásokba kategóriába.
    7. Csak részben értek egyet Önnel. Ha valakinek nincs fix megbízható utazási irodája, az elképzelhető, hogy keresgél az interneten. Szintén ide sorolható azt, aki nem a minőséget, hanem az olcsóságot keresi. Arra törekszünk, hogy a mi utasaink ne ilyenek legyenek, hanem bízzanak bennünk és ne keressenek másik irodát.

    VálaszTörlés
  8. 5. Még egy megjegyzés a geron-travel bejegyzéshez. Magyarországon nincs meg az az anyagi háttér, hogy nyugdíj után az ember csak utazzon. Ez szerintem még 10 - 20 évig így is lesz.

    VálaszTörlés