2012. április 3., kedd

Motíváció és egyebek

Kaptam egy ötletet, hogy miről írjak. A javaslat az volt, hogy írjak arról, hogy mi alapján döntenek -szerintem -, az utazásukat illetően az emberek az idei évben.
Szerintem az idei évben minket is befolyásol a "svájci frankos kölcsön törlesztés". Mit értek ez alatt, és miért gondolom így? Azt veszem észre, hogy a magas árfekvésű utak lassabban töltődnek. A jelentkezők össz létszámát tekintve körülbelül hasonlóan állunk mint tavaly, de ez inkább a 100.000 Ft körüli ill. ez alatti utak magas jelentkezési aránya miatt van így. Igaz van ellenpélda is. A Baltikum - Szentpétervár útnál már pótcsoportot kellett indítanunk és most szervezzük a szeptemberi albán pótcsoport szállásait.
Jó, hogy nincs nagy mozgás az euronál. Az árfolyam nagy mozgása nem segíti az utazási kedvet. Ilyenkor áprilisban és májusban kicsit leül a jelentkezési kedv. Aki már tudta, hogy mire akar jelentkezni, az nagy részben kihasználta az előfoglalási és a jó helyfoglalást nyújtó korai jelentkezést. Most már vége az előfoglalási akcióknak, a kiállításoknak ilyenkor kicsit leül a piac. Ez van május közepéig.
Reméljük májusban ismét meglendül a dolog. Szerencsére az áprilisi - májusi csoportokra alig-alig van már hely.
Ismét egy információ a web oldalunkon található audió ajánlásról. Készülnek az anyagok. Idegenvezető kollégák kezdik leadni a szöveget amit mi megtöltünk képanyaggal és tesszük fel a honlapra. Húsvét utánra biztos elkészül néhány új ajánlás.
Még egy személyes vonatkozású hír. Ismét elkezdtem edzősködni. Évtizedeken keresztül edzősködtem - kézilabdában -, és múlt héten ismét elkezdtem az edzősködést. Vészhelyzet volt. A Szeged KKSE női NB I/B-s csapata 9. helyezett volt a múlt hétig a bajnokságban (dobogóra vártuk a csapatot). Elnökségi tag vagyok és úgy döntött a vezetés, hogy annyira szétesett a csapat, hogy át kell vennem az irányítást. Első mérkőzésünkön idegenben döntetlent játszottunk a 4. helyezett ellen. Már 8. helyen állunk. Imádom az edzősködést, de ez azt jelenti, hogy reggel 8:30-kor indulok otthonról és este 8 után érek haza minden nap + hétvégeken mérkőzés. Jó elismerem szeretem csinálni, de sajnos a napot nem lehet még 4-5 órával megnyújtani. A tavaszi szezon után biztos átadom a csapatot, de most vészhelyzet volt.
Befejezésül mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánok, a lányoknak sok locsolkodóval - igenis hagyják magukat meglocsolni, ápoljuk  ezt a régi hagyományunkat -, a fiuknak kevés borral, de sok piros tojással





1 megjegyzés:

  1. Ugye az edzősködés nem fogja elvonni az energiáját az utazásszervezéstől?????????
    Ugye nem akar váltanii??????!!!!!!!
    Nagyon el lennék keseredve,ha íg lenne!Kénytelen lennék beiratkozni a szegedi Női Kosárlabda csaptaba,bár kissé túlkoros és túlsúlyos vagyok!

    VálaszTörlés