2015. május 9., szombat

Születésnapi akció és Izland

Kicsit elhanyagoltam a blog írását, de ezt az elkövetkezendő napokban bepótolom.
Néhány fontos információ:
-          Hétfőn van a nagy születésnapi akció. Cégünk első útja annakidején május 11-én indult Hollandiába. Ezért mint utazási iroda innentől számítjuk a körutak szervezésének elindítását. Munkatársaimmal elhatároztuk, hogy ennek megünneplésébe Önöket is bevonjuk. Egy napra, május 11-én (hétfőn) 11 utunk (bármelyik időpontjára) adunk kedvezményt. A kedvezményt 5.000 Ft-os utalvány keretében adjuk, melyet bármely későbbi útba be lehet számítani és nem érint semmilyen egyéb kedvezményt (törzsutas, on-line…),  azok mellett értendő. Kérem olvassák el az ezzel kapcsolatos információkat a www.prokotrvel.hu weboldalon. Fontos: a kedvezmény csak 1 napig (!!) május 11-én (hétfőn) 24 óráig él. Ha a megrendelést, mely partner irodáinkban is lehetséges, hétfő 24 óráig nem érkezik be irodánkhoz, akkor onnantól már nem érvényes – elmúlt a születésnap.
-          A múlt héten csoporttal Hollandiában voltam. Nagyon aranyos csapat volt. Nem mondom, hogy párszor nem esett az eső, de a programot szépen meg tudtuk csinálni és ami talán a legfontosabb , amikor a keukenhofi tulipánparkban voltunk – 3 órát –, akkor végig verőfényes napsütésben sétálhattunk . Egyébként május 1-én 10 csoportunk indult 462 fővel. Mindegyik szépen és sikeresen hazaért. Néhány idegenvezetővel már beszéltem ,és néhány út véleménynyilvánító lapját már átnéztem,  csupa jó értékeléseket olvastam. Örülnék, ha néhány résztvevő a megjegyzések rovatában írna egy pár sort az útjáról.
-          Hazaértem szerda 23 órára Szegedre, csütörtökön 15 óráig bent voltam az irodában, majd irány a reptér, és hajnali 2 órára Reykjavikba érkeztem. Azaz jelenleg Izland fővárosában vagyok. Júniusban indul az izlandi csoportunk, és az új partnerünkkel akarok egyeztetni minden úttal kapcsolatos dolgot, és körbejárom a szigetet. A júniusi csoportot vagy én, vagy egy másik olyan idegenvezető fogja vinni, aki már volt Izlandon. Az elkövetkezendő napokon – szeretnék minden nap – írok tapasztalataimról és a kirándulásaimról, azaz Izlandról.

A mai nap rövidesen indulunk a főváros felfedezésére. Ha érdekli Önöket Izland, akkor figyeljék blogomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése