2011. január 8., szombat

katalógus

Ha megnézik a szöveg mellett lévő grafikont, az mutatja az oldal látogatottságát. Látszik, hogy a karácsonyi időben visszaesett, de most januárban ugrásszerűen nőtt a blog olvasottsága. Tegnap        532 látogatása  volt az oldalnak. Ez nagyon komoly szám. Köszönöm. Igyekszem mindig érdekességekkel és aktuális hírekkel szolgálni, hogy ne érezzék elvesztegetett időnek a blogom olvasására szánt perceket.

Tegnap sajnos mással kellett foglalkoznunk, mert Ildi édesapjának a temetése volt. Szegénynek szinte megváltás volt a végén a halál. Csupán 83 éves volt de az utolsó időszakban mint szellemileg, mint fizikálisan nagyon le volt épülve. Isten nyugosztalja. Fél éven belül 2 szülőt vesztettünk el. Édesanyámat június 25-én és most apósomat. Nehéz ezeket feldolgozni, de ezt mindenkinek magának kell megoldania. Nem is terhelem ezzel tovább Önöket.

Térjünk vissza a katalógusra. A 34. oldalnál tartunk a szerkesztést illetően, összesen 72 oldal lesz. Az már eldőlt, hogy 3 irodától veszek át ajánlatot. A Kisalföld Volántouristtól, a Car Tourtól és a Budavár Tourstól. Tavaly bent volt még az Unitravel, az AB Agro és a Szervíziroda. Különböző okok miatt, de most ők kimaradnak. Többek közt azért is mert 17 új (!) saját út lesz!!
Szinte 100 % a borító kinézete. Itt mellékelem:
Minden évben más alapszínnel és azonos szerkezettel jelentetjük meg a címlapot.2003 óta ilyen a címlap felosztás, de az alap szín volt eddig: fekete, kék, pink, sötétzöld bordó, narancssárga, világos zöld és tavaly lila.
Most piros lesz a kísérő szín. Próbálkoztam citromsárgával, de nagyon kókadt színű lett volna. A nagy képünk mindig valami természeti kép. Most - szerintem -, a világ legszebb alakú hegye, a Matterhorn lesz a központi képen.
A kultúrához London kép került - idén lesz saját Londonunk. A természethez a Szavica vízesés (Szlovénia) - (utas fotó),a nyaraláshoz pedig egy Mexikói-öblös kép utalva a mexikói körút - nyaralás kombinációs utunkra.
Szépen megindultak on-line-on és személyesen is a foglalások azóta, hogy csütörtök 12 órakor beindítottuk az on-line jelentkezést. Krisztián nagy érdeme ez a gyorsaság. Ha valakinek fontos, hogy a legelső sorok valamelyikére üljön, akkor javaslom minél előbb jelentkezzen, mert szinte mindenki az első sorokat kéri.
Legközelebbi blogomban arról írok hogy néz ki a munka a grafikai stúdióban és hogy minek vagyok én ott egész nap.

10 megjegyzés:

  1. Már alig várom, hogy a kezembe foghassam az új katalógust. Nagyon komolyan kacérkodom az indokínai programmal.

    VálaszTörlés
  2. Megkerdezhetem igy az elso napokban melyik utak "fogytak"a legjobban?

    VálaszTörlés
  3. 1. Indokína: Szerintem egész korrekt áron sikerült kihoznunk a Vietnam - Laosz - Kambodzsa utat. (Lásd www.prokotravel.hu . Azt tudom ígérni, hogy hatalmas élmény ez az út. Próbáltam úgy összeállítani, hogy a legszebbek legyenek benne.
    Akartam csinálni egy Thaiföld - Myanmar - Kambodzsa -Laosz - Vietnam utat 16 nap lett volna, de egyszerűen nem tudtuk csak kb. 900.000,- Ft -ért kihozni. (kb. 480.000 Ft lett volna az össz. repülőjegy. Ezért inkább nem hirdettem meg. Ami szerintem nem reális azt nem teszem be a katalógusba.
    2. Ilyenkor még nagyon szórtan fogynak az utak, de a júniusi nagy Svájcra már 12 utas van, de jól állnak a tavaszi hollandok is.

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem Ildikónak és az egész családnak!
    Én is megnéztem az utakat, Ildikó tényleg kicsinosította a svájciakat :)) Nagyon meglepett, hogy a Vonaton, vízen, levegőben... a Gleccser-expresszel megy. Régi álmom, de mégsem mehet az ember lánya minden évben "ugyanarra" az útra ;) (legfeljebb minden másodikban... jó lenne, ha jövőre is ez lenne a program). Természetesen a Bernina-expresszt sem bántam meg, felejthetetlen élmény.
    Különlegesnek látszik a 4 napos bécsi út is, és a Csúcs napok.
    Nehéz a választás, és remélem, időben kiderül, hogy megengedhetem-e idén is a nyaralást...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Igazgató Úr! Először is őszinte részvétem az egész családnak a sajnálatos halálesetek miatt. Nagyon izgalmasnak ígérkezik az idei év a Proko katalógus szerint.Az áprilisi Hollandiára már biztosan megyek, jelentkeztünk. Nagy álmom évek óta az Indokína út. Az Önök ára,programja, sőt az út időpontja is pont megfelel nekem, csak egy pici aggályom van: ez az első útjuk erre a területre, mit gondol, nem fog megmutatkozni a szervezettségben a tapasztalat hiánya? Kizárólag az út újdonsága miatt kérdezem(helyismeret,idegenvezetés),remélem, nem sértő a feltevésem. Üdvözlettel és minden jót kívánva: Ilona

    VálaszTörlés
  6. Kedves Igazgató Úr!
    Kb. mikor lesznek láthatók a honlapon az utakhoz tartozó belépőjegyek?

    VálaszTörlés
  7. valami tortent a honlappal,nem lehet megnyitni csak a blog elerheto!

    VálaszTörlés
  8. Hol helyzkedik el a Matterhorn?

    VálaszTörlés
  9. Válaszolok sorban a kérdésekre.
    - Indokína. Azért jártam be az utat és nem hagyatkoztam a partner elmondására, ajánlására, hogy jól összeállított program legyen. Amit és ahogy mi láttunk azt áttdolgoztam, átformáztam. Bizonyos dolgot kihagytam, máshol voszont több időt fog a csoport tölteni stb. Így nyugodt szívvel merem ajánlani. Ugyan ez volt Dél-Amerikánál is. Azt is bejártam, a programot módosítottam, átdolgoztam és eddig az elment dél-amerikai utak mind nagyon sikeresek voltak. Mint minden általunk összeállított programért ezért is természetesen vállalom a felelőséget.
    - Honlap: Nem tudom mi történhetett, de én most többször is megpróbáltam és mindig sikerült a megnyitása. Lehetséges, hogy egy két dologban le kellene töltenie ujabb verziókat a gépére. Ha a probléma továbbra is fennáll akkor írjon vagy nekem vagy Krisztián kollégámnak és megpróbálunk segíteni.
    Matterhorn: Svájc D-Ny részén. KÖzel az olasz határhoz, Zermat régióban található. A "Csúcs napok" út keresi fel ezt a látványosságot.

    VálaszTörlés
  10. Én is őszinte részvétemet kívánom Ildikónak Édesapja elvesztése miatt!

    VálaszTörlés