2011. január 15., szombat

Kész

Terveink szerint tegnap, pénteken du. befejeztük a katalógus grafikai munkáit. Szerintem nem néz ki rosszul, de nem az én feladatom ezt eldönteni, hanem majd az utasoké, köztük természetesen az Önöké. Tudják hogy van ez a szülőnek a saját gyereke mindig szép...
A további mozzanat úgy néz ki, hogy a nyomda - Veszprémi Nyomda - adott egy tárhelyet, ahova elküldtük - szaknyelven szólva "feltöltöttük" az anyagot. Ők ebből csinálnak nyomtatási lemezt és hétfőn reggel kezdik a nyomtatást. Itt a grafikai stúdióban csináltak színes nyomtatóval egy minta példányt már tegnap. Ezen ellenőriztük le, hogy nyomtatásban van-e valami elcsúszás, feltűnő hiba.Szóval nekem már van egy példányom a 2011-es prospektusból. Ezt viszem magammal Veszprémbe, hogy a nyomtatás során a gépmestereknek legyen egy viszonyítási alapjuk a színek keverésénél. Ezt elméletileg számítógép csinálja automatikusan, de kézzel lehet rajta kicsit változtatni, korrigálni. Idén egy új modern gépen lesz a nyomás. Képzeljék el akkora a  nyomtatási felület, hogy egyszerre 32 oldalt nyom ki. Magyarul a 72 oldal 3 nyomtatási fázis alatt kerül kinyomtatásra. Az egésszel az 50.000 példánnyal végeznek már hétfőn.
Én is ott leszek a nyomásnál, nehogy valami prücök legyen. Minden évben ott szoktam lenni.
Felmerülhet a kérdés miért Veszprémben nyomtatom? Ár és minőség arány ott a legjobb. Egy katalógus kb. 81 Ft-ba jön ki. Ebbe természetesen a mi  (PROKO-s dolgozók) munkaóráink nincsenek benne, csak amit a külsősöknek fizetünk.
A vágás és összetűzés után leszállítattjuk jövő hét második felében Szegedre, majd kezdjük beborítékolni, azoknak is akik lakcímre kértek füzetet.
Beszámolok majd a nyomtatásról is. Még én sem láttam működésben ezt az új gépet.

8 megjegyzés:

  1. Édesanyám szokta használni. A valamibe kisebb probléma keletkezik arra használjuk a prücök kifejezést: van benne egy kis prücök.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a részletek izgalmas bemutatását. Engem érdekelne az is, hogy mi alapján kerül meghatározásra az utak időpontja?

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Nagyon szép lett.:-)

    VálaszTörlés
  4. Az indulási időpontok összeállításáról a következő blogomban írok.
    Köszönjük a dicséretet, szerintem és egész éles képek vannak benne, de már észrevettünk néhány hibát. Szerencsére nem nagyok, de kicsit zavaró és nem szerencsés.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ügyvezető Igazgató Úr!
    Legutóbbi beírása kicsit zavaros számomra, de sejtem miről szól...
    Ne izgassa magát, mert egyet biztosan tudok: az emberek 90 %-a - ez vonatkozik az Önök meglévő és leendő kuncsafjaira is - NEM maximalista, akik észrevennék azokat az apróbb, na jó... nagyobb - ebből nem sok van - hibákat, amiket Ön. Nyugalom! - nem ezen fog múlva az ez évi forgalom.:_)

    VálaszTörlés
  6. Bocsi az esetleges rossz fogalmazásért. Ha valami nem egyértelmű nyugodtan kérdezzen!

    VálaszTörlés