2011. augusztus 22., hétfő

1. nap

A szällodai gepröl irok melyben az oszträk abc betüinek megfelelö klaviatura van elnezest. Remelem attol meg el tudjäk olvasni.
Reggel 6 orakor indiltunk Kaposvärrol.   A Balaton erintesevel mentünk Szloveniaba, majd Maribor erintesevel Ausztriaba. Graznal ertünk ät Ausztriaba. En nem szoktam szloven csoportot vinni, ezert abbol külön fel kellett keszülnöm. Tartottam is töle, hogy nem keves-e az ismeretem. Ijedtemben annyit beszeltem Szloveniärol, hogy magyar oldalon belekezdtem es mär ätertünk Ausztriäba amikorra befejeztem es meg lett volna mirol meselnem. Ausztriaban Graz - Salzburg volt az utvonal. Ez sokkal szebb mint a Becs - Salzburg szakasz, mert atszeli az ausztriai Alpokat. Csodäs täjon es rengeteg alaguton haladtunk keresztül.
Delutän Salzburg utan megältunk egy klammnäl - magyarul szurdoknal. Egy szep kiränduläst, setät tettünk benne.  A legkülönlegesebb dolog a legfelsö szakaszon ert bennünket. Egy csapat (magyarosan irva) Kanyoningest lättunk lecsuszni. Gondolom sokan nem tudjak mi is az a kanyoning. Nos emberek beoltoznek vastag vizhatlan ruhaba (most nem jut eszembe a neve) felvesznek egy bukosisakot es lecsusznak a szurdok vizfolyasaban. Annyival mäsabb ez annäl mint en erröl eredetileg gondoltam, hogy nem elindulnak is mint a csuzdän vegigmennek, hanem 3-5 m-es szakaszokban haladnak es komoly ellenorzessel. A korosztaly 3o - 5o eves korig volt. Kb. 1o fö. Nem värtuk vegig, mivel egyenkent szakaszonkent haladtak es mig mindenki megtette azt az 5 -6 m-t az kb. 10 perc volt. Kb. mäsfel szakaszt lättunk  (1o m-t )  a kb. 2o szakasz 2oo m-böl, de ez is erdekes volt. A szurdok tetszett a csoportnak. Egy hölgynek visszafele kicsit kiment a bokäja, remelem nem lesz komoly probleme belöle.
Ezt követöen jöttünk ide Innsbruckba a szokäsos szällodänkba. ****-os, de szerintem inkabb egy jo ***-os. Finom volt a vacsora.
Meglepetesemre mar megerkezesemkor jelezte a recepcios, hogy az igazgato es a tulajdonos beszelni akar velem. Vacsora utan tobb mint 2 orät beszeltünk (a hajnali fel 5-ös kelesemhez  es az egesz napos munkamhoz viszonyitva nem mondom, hogy frissen tärgyaltam), de nagyon hasznos volt. Egyeztettünk, hogy mikent alakult az idei ev. Több mint 700 vendegejszakänk volt itt az iden. (! vendeg 1 ejszakai szälläsa jelent 1 vendegejszakät. Tehät ha pl. most 43-an vagyunk itt az 43 vendegejszaka). Nagyon elegedettek voltak. Beszeltünk a 2012-es evröl es egy ujdonsagrol, hogy mikent tudunk összedolgozni äzsiaiak beutaztatäsäban. Szeretnem növelni a Magyarorszägra beutaztato forgalmunkat es ugy erzem, hogy csak Magyarorszag mint kinalat egy äzsiainak keves. Ha annyit utazik akkor többet akar lätni. Tovabb kell meg hozni öket nyugatra is. Nos erröl is folytatunk eszmecseret. Nekik sok azsiai vendegük van, Nekik a szälloda töltes a fontos. Nekem pedig a program. Nekem mindegy hol alszik, a csoport, csak jo legyen a szolgaltatäs. Nos itt volt közös talalkozas, mivel nem ütjük egymäs erdekeit. A jövö eldönti, hogy mennyire volt hasznos ez a 2 ora.
 Itt most is 30 fok felett van. Napközben is nagyon meleg volt. Cak tartson ki ez az idö a hegyekre is.
Holnap Sväjc, St Gallen, es egy csokigyar. Remelem sikerül holnap is irni a blogomba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése