2011. augusztus 9., kedd

Fejlesztés és a svájci frank


Úgy tűnik, mégis elkiabáltam. Pénteken, amikor mentem véglegesíteni a pesti irodát közölték, hogy „ ja tegnap kiadtuk másnak”. Kérdeztem, hogy mennyire korrekt ez úgy, hogy velük voltak tárgyalásban. No comment. Szóval még mindig keresünk jó irodahelyiséget Pesten. Tényleg, ha valakinek van ötlete, nyugodtan javasolhat. Paraméterek: Pest, inkább VI., VII., XIII. ker. kb. 50 m2 , jó lenne, ha galériás lenne.  Utcai, valamennyi kirakattal és ne lepusztult házban.

 Makói kolleganők felrótták nekem – teljesen   jogosan –, hogy nem is említettem, hogy mennyire megszépült, megújult a makói irodánk. Teljesen kicseréltük a belső berendezést, szépítettünk a portálon… Mindenkinek nagyon tetszik az új iroda. Ha a közelben járnak, feltétlenül tekintsék meg.

A mai másik téma Svájc. Ha rám hallgatnak, szeptemberben elutaznak velünk a „Nagy svájci körút”-ra. Ez nem vicc és nem reklám. Egyszerű józan számítás. Mi ezt az utat 215 Ft-os svájci frank árfolyammal kalkuláltuk. Mi attól függetlenül, hogy mennyire megerősödött a svájci valuta, nem emeltünk árat. A frank most kb. 255 Ft. Jövőre minden szállás min. 20 %-kal lesz drágább. Ebből következően az út ára is min. 15 % - 20 % -kal lesz drágább jövőre, mint idén volt. Ez egyben nagy dilemma is nekünk, hogy a piac miként fogadja el ezt a jóval magasabb árat. Melyik úttípusból hány időpontot indítsunk, és még nem beszéltem arról, hogy vajon hol ennek a vége. Milyen árfolyamon fog megállni a svájci frank ? Egy szó mint száz, ha mostanában Svájcba akartak utazni, akkor utazzanak most és SOS jelentkezzenek a szeptemberi svájci útra , még 215 Ft/1 CHF árfolyamon.
 
Ígérem a héten összerakom a „Szilveszterezzen a PROKO TRAVEL-lel” utat. Ha meglesz, egyből értesítem Önöket.

4 megjegyzés:

  1. 273,- Ft már a CHF

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon várjuk a szilveszteri ajánlatot,kár hogy már január 1én vissza kell jönni,mert 2.a hétfő és munkanap.
    5-en mennénk,igy látatlanban is bizva a Proko program minőségében.

    VálaszTörlés
  3. De rossz ez a hosszú"adásszünet'...

    VálaszTörlés
  4. Tudom, hogy adós vagyok a Szilveszterrel, de annyi a napi dolog, hogy így is este 7 után jövök el az irodából, de mindig van olyan amit nem tudok befejezni. Ez is az a kategória, de a program a fejemben "megvan", csak kell kb. 2 óra, hogy rendes formába öntsem. Rövidesen szorítok rá időt...

    VálaszTörlés