2013. március 17., vasárnap

Feladatok teljesítve

Jelentem minden csoport  terveink szerint, vasárnap este fél 9-re hazaérkezett Budapestre. A kollégák kiváló munkát végeztek.
A szlovén, a prágai két csoport és a krakkói minden programot tökéletesen meg tudott csinálni. A programok sorrendjében lett csupán változás. A szlovén csoporttal személyesen is találkoztam és megköszöntem a pozitív hozzáállásukat.
A bécsi csoportnál annyi módosulás történt, hogy Léka vára kimaradt, helyette Bécsben lett több program. Azért választottuk ezt a megoldást, mert Léka után kis utakon Kőszegnél lépett volna határt a csoport és azt az utat még nem éreztük biztonságosnak, ezért inkább Kismarton után visszamentek Hegyeshalom felé és az M 1-esen jöttek haza. Az első busz      20 : 10-re ért Pestre az 5. busz 20 : 30-ra. Jól sikerült összehangolni őket.
A mi csomagunk még mindig az M 1-es „nyaral”. Valószínűleg hétfő délelőtt fog megérkezni. No comment a bérautó céget illetően…
Holnaptól kezdődhetnek a szokásos hétköznapi feladatok az irodában. A következő két út a keukenhofi virágparkot is érintő hollandiai kirándulások. Sajnos már egyik csoportra sincs hely.

Csütörtökön egy napos, de kb. 150 fős konferenciát bonyolítunk le. Ennek szervezése már hetek óta folyik. Már az utolsó simításoknál tartunk. Erről majd még beszámolok.

Befejezésül még egy jó hírt szeretnék megosztani Önökkel. Irodánk egyik oszlopos tagja, G. Saci egészséges 3 kg-os gyereket hozott a világra. Emmát. Természetesen ez is azon az ominózus március 15-ei hajnalon történt. Gratulálunk mindkettőjüknek. A kis jövevénynek kívánom, hogy találja meg sikerét és munkáját kis hazánkban és hosszú boldog élete legyen.

1. Magam és két utastársam nevében köszönöm, hogy most sem kellett csalódnunk a Proko Travel utazási irodában! :) A rendkívüli időjárási híreket hallva kicsit bizonytalakodva, kétségek közt indultunk el 15-én a találkozó helyre, hogy aztán Krakkó felé vegyük az irányt. A médiában azt hallottuk, hogy senki ne induljon útnak. Ennek ellenére neki vágtunk és egyáltalán nem bántuk meg. Sőt! Köszönjük, hogy az iroda jó döntést hozott és engedte elindulni a csoportokat. Az útviszonyok miatt kicsit lassabban haladtunk ugyan, de a tapasztalt, profi sofőrjeinknek köszönhetően biztonságosan megérkeztünk minden hova. A programjaink nem sérültek, mindent láttunk, ami be volt tervezve és hatalmas élményekkel gazdagodva kértünk haza. Köszönet jár az idegen vezetőnknek, Árpádnak is, aki szakértelmével, hatalmas tudásával, tapasztalatával segítette, hogy gyorsabban teljenek a buszozással töltött órák. A kinti idegenvezetőnk is nagyon lelkes, aranyos volt. Mind, a sofőrökön, mind az idegenvezetőkön látszott, hogy szívvel-lélekkel teszik a dolgukat, ahogy ezt már meg szoktuk a Proko-nál! Nagy meglepetés volt a sok-sok kapott és kisorsolt ajándék. A sorsolásnál ugyan a szerencse nem állt mellénk, de jó volt látni mások örömteli arcát! :) Nagyon sok hasonló jó döntést és tartalmas utat kívánok az iroda lelkes, lelkiismeretes dolgozóinak és nekünk utasoknak egyaránt! :)

2. Köszönjük az elismerő szavakat és a jókívánságokat.