2011. március 10., csütörtök

ITB - Berlin


Kint vagyunk Berlinben. 
Nem panaszkodom, mert  3 csinos lánnyal jöttem ki az irodábó.
Reggel 7 kor indultunk kedden Szegedről. Én vezettem végig, 1030 km után érkeztünk Berlinbe. Pozsony, Prága, Drezda volt az útvonal. Pont 4 órára értünk ki. Lepakoltunk a szállodában és bementünk a városba egy kis sétára. Ha már itt vagyunk ne csak dolgozzanak a lányok, hanem lássanak is valamit.
Megnéztük a TV tornyot, a városházat, múzeum szigetet.
Szerdán 9 - 16 óráig kiállításon voltunk. 
Mekkora a kiállítás? Nos, annál nagyobb, mint amit el tudnak képzelni. 181 ország állít ki!!!


2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretnék egyszer eljutni Berlinbe,különösen az NDK-s múlttal kapcsolatos dolgok érdekelnek.Ott voltam a fal leomlása előtt egy héttel.Még mindig nem fér a fejembe, hogy lehetett egy (Ffő)várost ilyen drasztikusan kettészakítani!!!!Persze, azóta már virágzó metropolis,a fal már csak történelem!
    Van,aki már méeg nem is élt akkor...

    VálaszTörlés
  2. Valoban erdekes es sokat valtozott Berlin. Aki mostanaban nem volt, es anno volt K-Berlinben, annak elmeny most megnezni a varost.

    VálaszTörlés