2010. július 28., szerda

Sok a szöveg... mutasson is valamit.

Ahogy szokták mondani. Sok a szöveg. Mutasson is valamit.
Most mutatok szép tájat Önöknek. Nézzék meg a képeket és megértik, miért szeretem annyira Norvégiát. Többször voltam ott és mindig lenyűgöz.
Ha valaki SOS jelentkezik, akkor még felfér az aug. 10-i Fjordok közt utunkra. Azt hiszem, 4 hely van még. Lehet busszal is avagy a tegnap leírtak szerint busszal és repülővel menni.



(a pdf fájl betöltéséhez néhány másodperc szükséges)

3 megjegyzés:

  1. Tavaly utaztam először ezzel az irodával, és mindjárt ki is próbálhattam a busz-repülő kombinációt a spanyol-portugál úton. Én szerencsére a busszal utaztam.Véleményem szerint az a némi többlet utazás megérte, mivel Ausztria, Svájc, Fr.ország ill. visszafelé Olaszország csodálatos tájain szállított bennünket a busz.FE

    VálaszTörlés
  2. Én is jobban kedvelem a buszos változatot. Egyrészt félek a repüléstől, másrészt tényleg gyönyörű tájakat lehet látni útközben, és első és utolsó napon is van plusz program amit a repülősök kénytelenek kihagyni.
    Vica

    VálaszTörlés
  3. Én is busz párti vagyok. Természetesen ha Európán kívüli a célpont az csak repülővel érhető el. Európában utazva mindig talál az ember újdonságot, érdekességet. Nem véletlen, hogy variáljuk a különböző utak oda és visszaútján bemutatandó látnivalókat.

    VálaszTörlés