2010. július 24., szombat

Világörökség útlevél

Feleségem szokta kérdezni, hogy van úgy, hogy Te nem a PROKO TRAVEL-lel kapcsolatban csinálsz valamit, vagy azzal kapcsolatban gondolkodsz valamin? Az igazat megvallva ritkán van ilyen. Több mint 20 éven keresztül edzősködtem (kézilabda). Voltam NB I-es férfi csapat (jelenlegi Pick Szeged), NB I-es női csapat (Kiskunhalas) és a férfi junior válogatottnak is (Zsiga Gyula barátommal vittük együtt) edzője. Itt megtanultam, hogy ha előre akarsz lépni valamiben, akkor ki kell találni olyat, amit a másik nem csinál. Ez csak úgy megy, ha az ember sokat foglalkozik a dologgal.
Az utazási szakmában is nagy a konkurencia harc. Szerintem a körutas piacon irodánk, kb. a 3. helyen áll most az országban. Ha meg akarjuk tartani a helyünket – esetleg előrébb lépni -, akkor mindig elő kell állni valami újdonsággal. Így született meg a „Világörökség útlevél” gondolata idén tavasszal.
Fiaimmal, akik nagy kritikusok, de nagyon kreatívak (nagyobbik ép marketinget tanít a közgázon) finomítottuk az alapötletet és megvalósult ez a matricás rendszer. Aki még nem ismeri, azoknak annyit a dologról, hogy az út során meglátogatott világörökségekről egy matricát kap az utas, melyet be tud ragasztani az „útlevélbe”. A matricák képeit képzőművész tanulók kézzel rajzolták majd festették meg. Ezért is egyedi és különleges minden kép. Ha valakinek kijön 7 különböző matrica, akkor kap egy PROKO TRAVEL ajándéktárgyat. Természetesen minden 7 után más-más fajtát. Úgy tűnik, nagyon jó a fogadtatása az ötletnek. Igaz állandóan felvetődő kérdés, probléma, hogy:”jaj én már voltam Önökkel tavaly, tavalyelőtt itt és itt, annak a matricáját nem kaphatom meg?” Azt kell mondanom, hogy sajnos nem. A játék most indult és terveink szerint 2015. december31-ig tart. Ennyi idő van a matricák gyűjtésére.
A jövő évre is van már ötletem az újdonságra, különlegességre. Hogy mi az? Nos ez maradjon egyelőre az én titkom.
Befejezésül még egy számot mondok. A blogom írása előtt csináltam egy „Magyarország városai” játékot- melyről előző blogomban írtam-, az új csúcsom 449 km. Megígérem, többször nem írok az eredményeimről.

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet volt a Világörökség útlevél és nagyon tetszetős lett, a matricák is művésziek. Csak gratulálni tudok az ötlethez és a készítőknek.

    VálaszTörlés