2010. augusztus 7., szombat

média

Az elmúlt másfél hétben többször is megkeresett a média. Személyesen jött el a városi TV, hogy mi a véleményem a forint árfolyam ingadozásáról. Kb. 2 napra rá telefonon keresett meg a magyar rádió körzeti stúdiója, hogy élőben csinálhatnak-e riportot most velem. Téma, igaz-e, hogy most többen utaznak egzotikus országokba mint eddig. Egyébként ép egy étteremben ebédeltem egy üzleti partnerrel, de azért gyorsan lebonyolítottuk. Ezt követte a hvg.hu. Téma az utazási irodák működése, csődje.Tegnap pedig a 168 óra talált meg, hogy a szingli utazásokról, szinglik pénzköltéséről beszéljek. Ennek az az apropója, hogy mi szervezzük és üzemeltetjük a szinglinyaralas.hu   web oldalt.
Miért mondom ez el Önöknek? Most gyakorlatban is tapasztaltam azt ami eddig is - igaz nem biztosan - de gondoltam a média munkájáról. A lényeg Ők kitalálnak valamit és az Ő elképzelésüket szeretnék szakemberek szájába adni. Vajmi kevésé érdekelve a nyilatkozó véleménye. Addig-addig térnek vissza a témára amíg valahogy ki nem jön az Ő elképzelésük. A városi TV volt még leginkább az, amely a tényekre volt kíváncsi. A körzeti rádió arra várt, hogy azt mondjam, hogy igen növekedett az egzotikus utak felé érdeklődők száma. Pedig az utóbbi 2 évben éppen hogy csökken. Nyári időszakban pedig különösen. Ki az a balga lélek, aki ekkor nyáron utazik pl. Thaiföldre, Mexikóba, vagy Dél-Amerikába, vagy bárhova a déli féltekére - amikor ott most tél van - lásd Dél-Afrika foci VB alatti 5 - 7C fokos időjárás.Egyébként összességében is csökkent az egzotikus utak iránt érdeklődők száma.
A hvg.hu riport valószínűleg a jövő héten kerül fel a hvg honlapra. Téma: utazási irodák működése, csődjei. Kérdésekre válaszolva itt elmondtam van ebben a szakmában is - mint mindenhol - van gazember, de a szakmában dolgozók 95% -ban becsületesek.
Tegnap pedig a 168 óra riportere azt szerette volna kihozni a riportból, hogy az egyedülállók jóval többet költenek mint a párkapcsolatban (családban) élők az utazásaik során is. Többször is visszatért a témára, de én ezt egyszer sem erősítettem meg, mivel én nem tapasztaltam ilyet sem a szingli utaknál sem az általunk szervezett társasutaknál.
Ezért mondom, hogy óvatosan  a médiával !  Nagy királyok, nagy hatalom, de azért  kritikával fogadják az ott hallható dolgokat.
Mára ennyi, holnap megírom a tegnapi fotók megfejtését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése