2010. augusztus 29., vasárnap

Utazásszervezés II. - Ázsia

Legutóbb azzal fejeztem be, hogy folytatom Ázsiával és Ausztráliával az utazásszervezést. Kezdjük az egyszerűbbel. Ausztrália – Új-Zéland – Óceánia. Még kell egy kicsit a cégünknek és a magyar pénztárcának is erősödnie hozzá. Akár melyik részt (csak Ausztrália vagy csak Új-Zéland) nézem 7 számjegyű összeg alatt normális programot nem lehet kihozni. Legjobb talán kombinálva, mondván, ha már kb. 24 órát utazunk, akkor nézzünk meg mindent ott. Szóval ez még a „jövő zenéje”. Óceánia nyaraló terület. Igaz annak csodaszép.  Marad Ázsia: Itt azonban lehet csipegetni. Októberre meghívott az ITB Ázsia a Szingapúrban megrendezendő kiállításra. Állják a repülőjegyem és a szállásom. Irigyelnek. No akkor hozzáteszem, hogy 3 napra, a kiállítás idejére, ahol min. 15 tárgyalást kell lefolytatni naponta – pecséttel kell igazolnom-, különben minden költséget vissza kell fizetnem. Azért nem is sírok, hogy meghívtak. Egyébként 15 éve járunk a berlini ITB-re. Ami azt jelenti, hogy kiérkezünk este. Másnap reggel 9 – este 19-ig járjuk a kiállítást, következő nap szintén. Ezt követőnap reggel pedig hazaindulunk. Nagyon hasznosak az ilyen kiállítások, de ezek nem kirándulások. Az ilyen kiállításon biztos találok jó árualapot. Mi érdekel? Egyrészt Vietnám – Kambodzsa – Laosz. Már fel is vettem a kapcsolatot - jobban mondva ők kerestek meg -, egy vietnámi irodával. Szingapúr után megyek hozzájuk és körbejárom és csinálok belőle egy programot 2011-re. KB. 15 napos lesz. Lehet spórolni rá. Biztos jót rakok össze. Addig nem jövök el.                   Mi lehet még érdekes: Természetesen Kína, India, Japán – van már a katalógusban –  továbbá Nepál – Tibet, Irán, Szíria-Jordánia, Dubai esetleg még Indonézia, Thaiföld – Burma, Izrael. Szóval Ázsiában van választék bőven.  Ebből mi kerül be jövőre a katalógusba? Még vacillálok. Vietnám biztos, Kína, Japán valószínűleg. Dubai volt bent már, el is ment néhány belőle, de most lecsendesedett az érdeklődés iránta. Meglátom mi lesz a felhozatal Szingapúrban. Esetleg bővítünk. Legközelebb mesélek milyen egy utazási irodáknak szóló kiállítás.

1. Kedves Igazgató Úr!

Érdeklődéssel olvasom a bejegyzéseit. Tanfolyami kereteken belül tanulok idegenforgalmat és nagyon érdekel a téma, több dolog a bejegyzése elolvasása után lett érthetőbb, megfoghatóbb. Köszönöm. Háromszor utaztam Önökkel.További sok sikert kívánok. Edit

2. Kedves Igazgató Úr!
    Érdekes olvasni, hogyan bővül a kínálatuk, és hogy egyre több helyre eljuthatunk Önökkel.
    Régi kedvencem Svájc, hogy milyen régen álmodoztam róla, az csak néhány napja tudatosult bennem, amikor egy fiók mélyéről előkerült egy 2002-es Proko katalógus. (Nem is emlékeztem rá, hogy eltettem) Akkor 26 oldalon kínálták az utakat, és ahhoz képest, hogy 8 év telt el azóta, nem sokkal emelkedtek az árak.
    Az idei katalógus 72 oldal, és nem a reklámok miatt... Szerintem nagyon sokan szivesen végigutaznánk minden utat, akár évente is...
    Sok-sok szép, új utat kívánok Önöknek, és nekünk, utasoknak is!