2011. április 18., hétfő

1. nap Benelux kirándulás

Brüsszelben vagyok. Túl vagyunk az első 2 napon. Izgalmasan indult a kirándulás. Eltitkolhatnék dolgokat, de szerintem egy blogírás úgy életszerű, ha az ember őszintén ír benne. Nos miért mondom mind ezt? Mindjárt megértik. Reggel időben elindultunk Budapestről, még el sem értünk Budaörsig, amikor  Boros Zoli (akik sokat utaztak velünk biztos ismerik) szól, hogy „Gyula csöpög valami olaj, Budaörsön meg kell néznem”. A vérnyomásom egyből elérte azt a szintet mely után az orvosok a folyamatos gyógyszer szedését javasolják. Budaörsön Zoli megnézi és mondja, hogy a szervónál egy fémcsőnél csöpög az olaj. Én így nem merek nekiindulni mondja. Ehhez hozzá kell tenni, hogy 2 nappal előtte fejeződött be a motor nagy felújítása több mint 600.000 Ft-ért!! No egy szó mint száz Tatabányán másfél órát vártunk, amíg meghegesztették a csövet. Naná, hogy vasárnap volt. Hétköznap ez jóval kevesebb lett volna. No  mindegy. Ekkor elkezdett dolgozni az agyam és azt  mondtam, hogy ez a 1,5 óra nagyon kellhet még. Addig-addig vacilláltam míg közöltem az utasokkal, hogy megcserélem az első és az utolsó napot. Az első nap lett volna Passau, mely kb. 2-2,5 órás program, utolsó nap pedig Wels (Ausztria), mely kb. 1 órás séta. Hozzá kell tennem, az utasok nagyon toleránsak voltak. Egy házaspár méltatlankodott, a többiek maximálisan együttműködőek és megértőek voltak. Tatabánya után jó tempóval haladva érkeztünk Welsbe. Ennek a városnak a főtere érdekes igazán, a többi nem túl látványos. Itt sétáltunk, volt egy kis szabadprogram.
                                          
Továbbutaztunk a Közép-Németországban lévő szállásunkra. Egész normális időben 8:30-kor értünk oda, úgy, hogy kb. 18 órakor megálltunk 40 percre egy benzinkút éttermében vacsorázni, azért, hogy ne kelljen későn étkezni a szállodában. Jó hangulatban szállt le a csoport. Mivel hajnal 3-kor kelltem, tegnap sem idegileg, sem fizikailag nem álltam úgy, hogy blogot írjak. Így ez mára maradat. Új beírással szólok a mai napról, hogy ne legyen túl hosszú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése