2011. április 11., hétfő

Infók

Megosztok Önökkel néhány információt. Csökkent a szegedi csapat létszáma egy fővel, de rögtön utána növekedett is kettővel.
Éva kolléganőnk kapott egy jó ajánlatot Londonból és belevágott az ismeretlenbe. Sajnos egyre több ilyen lesz, hogy a képzett jó munkaerők ilyen-olyan okokból ki fognak menni külföldre. Az okok egyik része, hogy nem tudunk (én sem) olyan összeget fizetni, mint amit ott keresnek, másrészt a nyelvtanulás és a kaland. Hozzá teszem, hogy az Ő esetében nem is akartam versenyezni a kinti fizetéssel. Nem azért mert nem volt jó munkaerő. Sőt kiváló volt. (Nálunk volt gyakorlaton akkor tűnt fel lelkesedése és pörgős munkája). Így vettem fel. Miért nem akartam versenyezni a londoni fizetéssel? Azért mert még több mint egy tucat személy van a cégben és a bérfeszültségre is figyelnem kell. Nos Évi elment és jött helyette 2 lány. Lilla és Renáta. Mindkettő egyetemet végzett, nyelvvizsgával rendelkező fiatal. A pultos, ügyfeles munkára vettem fel őket. Lehet, hogy telefonon, vagy személyesen a szegedi irodában fognak találkozni velük. Lelkesek, de még kicsit lassabbak mint a többiek. Kérem legyenek velük eleinte elnézőbbek. Én mindig szívesen veszek fel idegenforgalmi "szüzeket". Nekem jobb, ha itt tőlem (tőlünk) tanulják meg az elvárásokat és nem rossz  beidegződéssel jönnek. Több munka, de lelkesebbek és jobban meg tudják becsülni, hogy el tudtak helyezkedni, pláne hogy az idegenforgalomban.
Még egy személyes dolgot osztanék meg Önökkel. Szabolcs fiamnak ma volt a házi doktori védése. Meg volt vele elégedve a bizottság. Májusban lesz a nagy védése és ha az sikerül -remélem -, akkor közgazdász doktor lesz. Büszke vagyok rá! Nagy öröm ez egy szülőnek!
Vasárnap indulok egy csoporttal Hollandiába. A héten írok még egy bejegyzést, mely arról fog szólni, hogy készül fel egy idegenvezető egy útjára. A jövő héten pedig megpróbálok folyamatosan beszámolni a holland úton történtekről. Ha kíváncsiak rá, kövessék a blog bejegyzéseimet.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kíváncsiak vagyunk!

    VálaszTörlés
  2. De jó olvasni az ilyen vezetői hozzáállást, bárcsak sok követője lenne.

    VálaszTörlés