2012. október 18., csütörtök

Malaysia


Ma reggel elhagytam Jakartát és Malaysiába utaztam. A fővárosba érkezett repülőgépem. Sokat kellett várnom a reptéri beléptetésre (útlevélvizsgálat), mert egyszerre több gép érkezett. Egy szűk óra alatt beértem Kuala Lumpurba. A belvárosban egy Novotel szállodában lakom. Befelé jövet is már láttam a Petronas ikertornyit, de kicsit felhős, szmogos volt a levegő, ezért nem fotóztam le.
Kuala Lumpur : Látvány a szálloda bejáratából

















A szoba elfoglalása után kaptam egy kis pihenési időt, ezalatt az irodával egyeztettem az SOS dolgokat, majd este mentem egy programra. Városnézés, bár inkább úgy fogalmaznék, hogy Kuala Lumpur fényei majd egy műsoros vacsoraest szerepelt a kínáltban. Először a kínai-negyedbe vittek el.
Kuala Lumpur : Kínai negyed

















Én nem vagyok egy nagy vásárló, szóval nekem idegesítő volt az az erőszakos kínálgatás, ami ilyen helyekre jellemző. A 40 perc szabadidő, soknak is bizonyult. Ami jó volt, hogy lefényképeztem és benéztem egy szép hindu templomba, ami közvetlenül a kínai piac mellett volt.
A hindu templom bejárata feletti torony

















Már ekkor komoly villámlások voltak a távolban. Ekkor elkövettem egy hibát. A kínai-negyedből a vacsoraest helyszínére menet, amennyire lehetett kitekintettem a gk-ból (itt a gk az id. vez is), de nem álltunk meg fotózni a Petronas tornyoknál, mondván a vacsora után lesz rá idő bőven. Hát rosszul tettük. 
Kuala Lumpur Petronas tornyok sötétben és esőben 






















Ugyanis vacsora után leszakadt az ég. A kocsiig bőrigáztam (20 m). Érdekes volt látni, hogy a tornyok 40% nem látszott, pedig szuperül van kivilágítva, mert a felhők a kb. 450 m-es torony felét már eltakarták.
A műsoros est előtti büfé vacsora tökéletes volt. Mind mennyiség, mind választék, mind minőség tekintetében. 
Vacsoraest helyszíne
















Természetesen elsősorban helyi ételek voltak. Érdekesség, hogy csak 3 féle hús volt (birka, marha, csirke) rákot találtam, de halat nem. Ettől függetlenül mindenki talált megfelelő ételt magának.
Vacsora után kezdődött a folklór műsor. Nem voltak csitrik a táncosok, de szép műsort mutattak be. Nem mondom, hogy fülbemászó a zenéjük, de érdekes volt összességében.
Maláj műsoros est táncosai

















Holnap Kuala Lumpur városnézés és a város közeli terület meglátogatása szerepel a programban, arról is írok Önöknek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése