2010. szeptember 5., vasárnap

Most még lehet !!

Először is köszönöm, hogy már 3 fő jelentkezett be rendszeres olvasónak. Biztatom a többieket is, jelentkezzenek be. Semmi kötelezettséggel nem jár. Nekem van statisztikai mutatóm, hogy naponta (hetente) hányan olvassák a blogot. Örömmel tapasztalom, hogy elég sokan. Mindjárt megnézem és mondok pontos számokat. Tegnap 99 letöltés volt. A múlt hónapban 2934 (!). Természetesen ez nem ennyi főt jelent, hanem ennyi alkalmat. Nem hittem volna amikor elkezdtem. Köszönöm Önöknek!! Néhány régebbi megjegyzéshez (oda) most írtam választ,  ha gondolják olvassák el.
Elkezdtem a jövő év tervezését. A „Segítsenek” címszó alá írtak több javaslatot (vissza lehet nézni). Ígértem, hogy figyelembe veszem. Nos mit jelent ez? Jövőre valószínűleg lesz: Elba-Korzika – Szardínia; Magas- Tátra; csak Lengyelország – Zakopanéval; 3 napos Bécs; London – Dél-Angliával. Most még lehet javasolni. Miért mondom, hogy valószínűleg? Azért mert most betervezem, (majd elmesélem mit jelent ez), de függ az, hogy milyen árat kapok. Ha irreálisan magas lesz a piacon találhatókhoz képest akkor lehet, hogy nem csinálom meg. Hogy lehet magasabb az ár? Úgy, hogy bizonyos színvonalú szállás az alap. Annál gyengébbe nem viszem a csoportjainkat, sajnos van olyan iroda, aki nem így gondolkodik. Utasaink megszoktak egy színvonalat és a könnyebb eladhatóság miatt sem viszem le a színvonalat. Ahogy mondani szoktam, nincs az a szállás ár, amelyiknél nem lehet olcsóbbat találni. Kérdés az MILYET? Régebben a pajtában is aludtak a vándorok… Fontos az ár, de én nem csak erről közelítem meg a szervezést. A korrekt minőség fontosabb. Ezért nem leszünk soha a legolcsóbbak a piacon. A rendes piacon sem biztos, hogy a legolcsóbb epret veszik meg, igaz?  
No most még szabad a gazda. Lehet ötletet adni, javasolni uticél tekintetében.  Rajta, nem féljenek írni néhány ötletet.
Legközelebb leírom, hogy néz ki a tervezés első üteme.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Igazgató Úr!

    Nagyon jó olvasni, hogy Ön úgy gondolkodik, hogy nem adja alább a színvonalat. Saját tapasztalat hogy vannak irodák ahol ez nem számít és olyan szállásra vittek, ráadásul 5 egymást követő éjszakára, hogy minden percet kihasználtam amit nem volt muszály a szobában tölteni. Nagyon kellemetlen. Az utóbbi időben csak Önökkel utazunk, és mindig jó volt megpihenni a fárasztó nap után az adott szálláson.( A legjobbak eddigi tapasztalataim szerint Olaszországban voltak.)
    Minden jót.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nem csak az "étlap jobb oldalát" kell mindig figyelni. Ha így csinálnánk, akkor mindig csak káposzta salátát ennénk, mert az a legolcsóbb...

    VálaszTörlés