2010. szeptember 13., hétfő

Spanyolország 1.

Írtam választ az előző blogom után a feltett kérdésekre.
Megérkeztünk. Tegnap bécsi átszállással megérkeztünk Barcelonába. Várt bennünket a spanyol transzfer busz és vitt Lloret de Marba a Xaine park (interneten megnézhető) szállodába. Kb. ½ 4-re értünk ide. Szobafoglalás után tartottam egy általános tájékoztatást; szálloda szolgáltatásairól, fakultatív programokról, Lloret de Mar-ról… Szabadprogram volt vacsoráig. A hőmérséklet 30 C körüli. Itt van a másik PROKO-s csoport is, akik busszal érkeztek (Nyugat-európai körutazás –spanyolországi nyaralás, és a Spanyolországi szieszta).
Ők Barcelona – Montserrat fakultatív programot csinálták tegnap. 20 óra körül értek a szállodában. Ezt követően átvettem a csoport 60%-át, ugyanis kolléganőm Juhos Kata ma (kedden) elindult Madridba (4 napos program) a Sziesztásokkal. Én maradtam a saját csoport 20 tagjával, és a Ny-európai körút 21 tagjával Lloretbe. Este összeismerkedtem ezekkel az utasokkal is. Ma szabadprogram. Most reggel vettem észre, hogy nem is tettem be fürdőruhát és napozós törölközőt a csomagomba. No mindegy, amennyit egyébként is fürdenék… Eddig (14 h) az irodával beszéltem skypon és az itteni aktuális dolgokat intéztem. Ma még felveszem a kapcsolatot a partnerrel, mert igazság szerint azért jöttem ki, hogy egy fél nap kell, hogy átbeszéljük az idei évet és a jövő évet velük.
A program úgy néz ki, hogy holnap Barcelona – Montserrat városnézés, szerda Marineland – csúszdapark –delfinarium, csütörtök – hajókirándulás és este a madridiak visszaérkezése, péntek Andorra és Flamenco show, szombat buszosok hazaindulnak, repülősöknek szabadprogram, vasárnap 03:30 (!) –kor transzfer a reptérre és hazarepülés.
Majd még mesélek a programokról, hangulatról… (az idő továbbra is jó)

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük az élménybeszámolót.Szeretném megkérdezni,hogy van-e időeltolódás hazánk és Spanyolország között,mikor van napkelte és napnyugta szeptember közepén és június legvégén.

    VálaszTörlés
  2. Nincs időletolódás, de sokkal később sötétedik. Itt kb. 21 órakor van sötét. Igaz ezért később világosodik, de fél 8 felé - amikor kelek - már bőven világos van.
    Júniusban még fél 10 - 10 óra körül is világos van. Furcsa számunkra egy kicsit.

    VálaszTörlés