2010. szeptember 18., szombat

Spanyolország 6.

Búcsú. Ma vagyunk utoljára teljes nap itt a Costa Bravan. Holnap reggelre 03:15-re már megrendeltem a csoportomnak az ébresztőt és a reggeli hideg csomagot. 03:45-kor transzfer a reptérre. Bécsi átszállással 11:15-re érkezünk – menetrend szerint – Budapestre.
A buszos csoport ma hazaindult. Képzeljék a partnertől kaptam egy nagy spanyol sonkát kb. 6 kg (Még fel tudtam tenni a buszra.). Nagyon örültem neki. Nagyon híres a spanyol sonka, (főként a Serrano sonka) minden kocsmában, bodegában  (itt így hívják a kocsmákat ) lógnak a falról és kínálják borkorcsolyának. Fantasztikus a füstölése. Aki volt már ebben az országban, az tudja miről beszélek. Aki pedig nem annak el KELL ide jönnie. Imádom ezt az országot. Tele van történelmi, művészeti emlékkel, kedvesek az emberek, jó az éghajlat – időnként kicsit túl jó -, nem csalódik az ember a szolgáltatásokban. Én Görögországban 1 x voltam életemben. Akkor is csak egy utazási kiállításon Thesszalonikiben és Paralian, de nem is vonz. 
Ma szabadprogram van a csoportomnak. Most délutánra kezd felszakadozni a felhőzet, de kb. 8-10 C csökkent a hőmérséklet a 1,5 napos eső hatására. Én ma írtam a blogomat, válaszoltam leveleimre. Még kicsit olvasok, majd pakolás és búcsú Llorettől. Aranyos volt a buszos csoport. Elköszöntem tőlük, és kb. 5 percet velük mentem a buszon. A szállodától úgy lehet elhagyni a várost, hogy a tengerpartnál lévő körforgalmat kell érinteni. A csoport szinte minden tagja integetve búcsúzott el a tengertől. Akkor én is egy lloret-i tengerparti képpel búcsúzom el a blogom e speciális részétől, a helyszíni, spanyolországi úti beszámolótól. Legközelebb már otthonról írok.  

1 megjegyzés: