2013. május 6., hétfő

Megérkeztem az USA-ba


Megérkeztem Amerikába. Amsterdamban és Detroitban szálltam át. Pittsburghben szálltam le, ahol vártak barátaim és mentünk Morgantownba, mely kb. 100 km-re volt.

Morgentown látkép előtérben a kisvonat pályája







 

 







Ez a város kb. 25.000 lélekszámú és ehhez jön kb. 27.000 (!) diák. A város nagy egyetemi város. Rengeteg zöld található a városban. Megérkezésemet követő nap (tegnap) bepillantottunk a városba. Érdekes volt a kb, 6 személyes kabin, mellyel a városban lehet közlekedni. Nincs vezető, minden automatikus. Zárt nyomsávú és mindent automata vezérel (elindulás, megállás, ajtó nyitás, zárás...). Ez is érdekes, de ha ehhez hozzáteszem, hogy ez a 70-es években épült na az már nagyon  durva...
A zárt pályás kisvonat
 




Megnéztem barátom munkahelyét a helyi magánkórházát.
Vasárnap volt, tehát nyugis volt a kórház, de nagyon érdekes volt így is. Mint említettem magánkórház. mit jelent ez itt az USA-ban. A kórház elsősorban adományokból jött létre. Természetesen ehhez jön még a kezelésekért jövő kifizetések. Itt a biztosítókkal kötnek szerződést az emberek és a biztosító fizeti a kezeléseket. Teszek fel néhány képet a korházról. A szobák mindegyike egyágyas saját fürdőszobával, TV-vel…

Egy átlag szoba







 





 




Az intenzíven 1 vagy 2 szobához (főhöz) tartozik egy személy, aki folyamatosan a szobán kívül egy ablakon keresztül figyeli a műszereket és a beteget.

szülőszoba jobb sarkában a fürdőszoba látható












 



 

Minden szülőnő ilyen szobában tartózkodik. 
A szülőszobában szül az anya és utána ott is marad.Látni a fenn lévő képen a gyerek kis "tartóját."   A következő kép mutatja a szülőszoba fürdőszobáját. Nem rossz...
 
Szülőszoba fürdőszobája












 

 


 



Most egy rövid bejelentkezésem volt. Legközelebb írok az emberek életéről és a környezetről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése