2013. május 3., péntek

Indulás Amerikába

Holnap indulok ismét egy szakmai útra. Először ismerősökhöz megyek az USA középső részére, majd Ny-Kanadába Vancouver és a Sziklás-hegység vidékét tekintem meg.
A magyar kiutazási piacon nincs promótálva ez a terület. Sokak szerint a világ legszebb városa Vancouver. Nagyon kíváncsi vagyok rá.
Ezt követően  kocsival körbejárom a Sziklás hegység nemzeti parkjait. Partnerünk segített, hogy mely területek megtekintését javasolja, melyek a leglátványosabbak.
Természetesen napi vagy 2 napi szintem fotókkal beszámolok erről az utamról is Önöknek.
Elég nagy (először 6 majd 9 óra) lesz az időeltolódás, de remélem az átállást is jól és hamar megszokom.
A mi szakmánknak az a jó oldala, hogy az is a munkánk, hogy új területre utazunk és megtekintsük azt. Erre azért is van szükség, hogy ne legyen olyan, hogy ajánlunk valamit, majd több százezer forintot fizet az utas érte és közben egy rosszul összeállított program a végeredmény.
Az utas - teljesen jogosan - elvárja, ha Ő fizet nagyon komoly összeget az utazásáért, akkor megfelelő programot és szolgáltatást kapjon. Ehhez hozzátartozik az, hogy a cég képviselője kimenjen és személyesen győződjön meg az ajánlatok milyenségéről és ha kell ott a helyszínen keressen jobb szállást, vagy jobb programot.
Tudom, hogy többen jelentkeznének, hogy felvállalják ezt a "megerőltető" feladatot, hogy utazzanak és kritizálva nézelődjenek, de ezt most nekem adatik meg. Remélem sikerül az élményeket valamilyen szinten megosztani Önökkel.
Hétfőn szerintem már biztos lesz beszámoló a blogomban.
 

2 megjegyzés: